Hejhej!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-05-05 Klockan: 20:11:39
Hej min söta vänner!
Jaaa, för det är faktiskt så att dom som är mina vännerär faktiskt väldigt söta!! Thats it!

Idag har det inte hänt så mycket, har haft hundarna.. Skrivit lite.. Pratat en del i telefonen och slutligen skickat in jobbansökan, för min föräldraledighet går ju ut 28e maj :/ FAAAAAAAAAAAAN!
Vill verkligen inte börja jobb igen vill vara hemma med min snutte pojk, åååh kommer ju sakna han på dagarna, och kommer ju missa så himla mycket, så TRÅKIGT!

Annars så har jag som vanligt slängt på en maskin tvätt.. Jätte roligt,, wiiihhhi! Och nu sitter jag är vid bloggen och facebook..

Förresten så har Majk fått sina nya skor idag, slänger upp en bild senare.. Mammas älskling ska ha det finaste på sig hela tiden, så är det med det!!


Nu sk jag göra något vettigt istället för att sitta här..

PUSSSSSSSS<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: