Hej kväll, dvs senkväll :P

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-05-02 Klockan: 00:57:19
Tjennare på er alla gamla lökar där ute :P
Idag har det väl inte hänt så jätte mycket.. Började med att jag ringde min pappas tjej imorse typ 9 utan att veta att det var henne jag ringde :P Men fick i alla fall prata med honom :D
Då bestämde vi att dom skulle komma bort hit på en fika så då fick jag och charlie sätta lite fart och plocka iordning :) tog inteså lång tid, MEEEEN (som vanligt alltid en jävla massa MEN) våran dammsugare är hos sofi så fick låna robert och sagas dammsugare, fett krångligt :P

Sen åt vi ungsmarinerad kyckling, ris och sås.. Inte långt efter det så somnade jag och boyen i sängen, och tydligen charlie i soffan.. Jag vaknade av att pappa och hans tjej ringde på dörren här utanför, dom hade tydligen ringt min mobil 3 gånger, men det hade jag inte hört... Så dom chansade på att komma hit och det tyckte jag att dom gjorde rätt i :)

Var trevligt att få träffa dom, var faktiskt ett tag sedan pappa var hemma hos oss.. Majk var helt förtjust i pappas tjej också måste jag ju få tala om.. :) Vilket är himla kul, hihihih!!



Sen inte långt efter att dom drog så kom robert hit för att hjälpa charlie att byta min handbromswire.. Vilket charlie får skylla sig själv att han får byta eftersom det faktiskt var han som slet av den, GAAAAHH,, ge fan i saker som kan gå sönder tycker jag men tydligen inte han!!


Nej nu mina kära och okära vänner ska jag faktiskt sova!!

PYSS<3
Majk<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: