godkväll :D

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-05-04 Klockan: 22:00:35
Hejheeej!

Idag har det varit en spännande dag!
Har varit väldigt depp och trött, anledning till det kommer jag inte att säga.. Men i alla fall så har telefonerna gått på högvarvhär idag för att lösa vissa viktiga saker :D
Sjukt tråkigt att prata med folk i telefon, känns också så onödigt när det ändå inte blir någonting utrett i det hela..

Jajaj nog tjatat om det så har jag bara pratat i telefon och lekt med majk idag.. Charlie kom hit lite tidigare från skolan för jag kände mig så depp.. Usccch för att vara DEPPP!!!

Tur är i alla fall att jag harvärldens underbaraste son som gör dagarna livfyllda.. Och sen så är det ju så att majk har tagit sönder min golv lampa.. hahahahah!!! Han slet sönder den, !

MEN......det är sådant man får ta när man har småbarn faktiskt!!

NU ska jag göra något mer roligt än att sitta här.........hänga tvätt..!! haha ROLIGT, eller hur?!?!?!






PUSSSS<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: