Dagens händelser :D

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-05-02 Klockan: 22:18:37
Hej vänner<3

Idag så vaknade jag runt 7 och gick upp och plockade lite, slägde på en maskin tvätt, en maskin med disk osv :P hahah!! fett med energi, men efter hunden hade kommit och boyen hade somnat igen så somnade jag och vaknade inte fören halv 12.. HAHAHA!

När jag vaknade fick jag åka ut till biltema för att köpa rostlösande spray, för dom fick aldrig bort den gamla bromswiren igår.. :/ Och vad fan händer när jag kommer ut från affären då?!?!?! JO DET HAGLAR!!! UUUUUUUUUUUUUUUSCH!!! </3

Men nu är i alla fall wiren fixat och bilen är så fin och redo för besiktning imorgon, hih!!

Har ju också lekt med boyen idag han har blivit jätte duktig på att stå upp själv står överallt!! Älskar dig lillskiten<3


Nu ska jag fortsätta kolla BB , hejsvejs<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: