Besiktning...

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-05-03 Klockan: 20:43:19
Hej hej vänner!

Ja som rubriken säger så har jag besiktat bilen idag.. gick ju inte som jag hade trott.. Ussscch!
Kom dit och var på jätte bra humör han började kolla och det var bara småsaker som behövdes ordnas och allt annat var jätte fint.. Så han brummar iväg med bilen (kunde inte följa med eftersom jag hade majk med).. När han kommer in igen säger han att mitt bromsrör helt plötsligt hade gått sönder, KONSTIGT?!?! Har fan inte varit några problem med bromsarna innan...

Så jag fick körförbud på bilen och fick fixa så att Lasse på Teamweb kunde komma och hjälpa mig hem och få hem bilen, för självklart var jag ju i mjölby så det var ju en jävla bit hem.. Usch!!
Så nu är det bara att fixa skiten och sedan ombesikta den.. :/

Annars idag så har majk och jag inte gjort mycket annat, Han sover nu, ååååh mitt troll.. Har VÄRLDENS sötaste son... så är det bara!!
Så jag har passat på att hänga in tvätt hänga upp nytvättad tvätt på tork och slängt på en ny maskin :)

Nu dags att plocka fram chips och dip.. Tycker fan att vi är värda att få mysa en gång i alla fall!!

Puss<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: