Min dag!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-03-09 Klockan: 22:46:34
Hej mina söta vänner.. Har varit skitdålig på att uppdatera... Ledsen :'-(
Men kan berätta vad som har hänt idag i alla fall :-)

Dagen började med att jag träffade Lina och vi gick till ICA och handlade lite.. Alltid trevligt med sällskap, skulle nämligen dit men det var hon som frågade faktiskt :-)
När vi kom tillbaka kom vi tillbaka så gick vi förbi mig och hämtade en vagn som hon fick låna av mig eftersom hennes hade blivit stulen, idioter som stjäl en vagn..

Sen gick jag och majk till körskolan, JOOOOOOOOOO jag har faktiskt börjat köra bil.. halkan, uppkärning och teorin är bokad.. Så vi var och körde.. GICCCCKKKKK jävligt bra faktiskt.. Är så stolt över mig.. Och har ju fått körkortsteorin installerad på datorn...! Skönt...! hihihih!

Nu ska jag fortsätta kolla på BB.. HAHAHA!!

Pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: