Körskolan

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-03-10 Klockan: 20:46:06
Hej Hej!
Jaa idag har jag faktiskt varit på körskolan.. :-)
Majk fick vara hemma med Charlie och sofi, och körskolan gick så himla bra... Känner mig jätte nöjd med dagens körning :-) .. Hihihi
Annars så har jag och boyen varit på bvc och här kommer lite info :-)

5 Månaders kontroll:
  1. vikt: 8390
  2. längd: 65cm
  3. huvudomfång: 45cm
Han fick dessutom 5månaders sprutan :-) Hanblev lite ledsen men inte så länge, hihi !
När vi var klara gick vi in på ICA och handlade lite mat till honom och lite mat till mig och även fläskfilé till middag.. :-)
När vi kom hemså busade han lite innan Sofi och Charlie kom, hehe! Sen kom hunden och bubblan förgyller verkligen Majks dag alltså :-) Han kommer verkligen bli en djur människa när hsn blir större, för han älskar verkligen bubblan ;-)

Men Nu ska jag fortsätta kolla hockey, och NI, GLÖM INTE RÖSTA PÅ MAJK HÄR!


PUSS<3

Postat av: Becca

allt bra med dej idag??:D

2011-03-19 @ 16:20:53
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: