Jätte seg!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-03-20 Klockan: 17:34:31
Hej mina trogna läsare...
Har varit jätte dålig på att upp datera här, och det är jag otroligt ledsen över!!
Men nu ska det bli ändring på det :)

Jo dagarna har gått, har varit på körskolan och myst med lillboyen:)
Imorgon är det nämligen dags för mig att köra halkan.. Ska bli JÄTTEKUL!

Orkar inte skriva mera om alla andra dagar utan hoppar direkt till dagen istället :)
Jo jag och pappa har varit på Ikano och handlat lite kläder som vi ska ha på mormors 80års dag på torsdag :)
För min del blev det en klänning, 2 par tights, en scarf och ett par klackskor :) Till charlie blev det en fin skjorta och en slips till det, Majk har jag ju nämligen köpt kläder till :)

Pappa köpte två snygga skjortor och två slipsar till sig själv :) Vi kommer bli SÅÅÅ snygga :)

Måste ju tillägga att nu kan majk typ sitta själv, eller jaa det kan han men man måste vara lite berädd för han kan få för sig att släga sig bakåt helt plötsligt, så det måste man vara lite uppmärksam på :)


Nu ska jag plugga lite teori och sedan jobba lite..

OCH NI! Glöm inte rösta på majk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: