Gästbloggning!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-03-05 Klockan: 15:48:59
tja tja bloggen ! ;)
sitter  nu hemma hos rosalie , degar framför datorn och vräker i mig knäckebröd, yammi .
gårdagen har satt sina spår , så har inte ätit nånting förän nu faktiskt!
aah som sagt , ja o rosaa var ute igår, jäävligt roligt , fast hahah dom sista timmarna så drack ja bara vatten ( jävla rosa tvingar mig ) haha , fast det var jävligt bra för de räckte för mig med spriten!
Fast en sak som alltid e bra när man vaknar upp här är att man alltid ser en liten bebbe som är så söt , så man ligger inte direkt och sover halva dagen och tkker synd om sig själv typ ;) haha & det är BRA !
.
nemen idag hade rosa besök av sin mamma och hennes boyfriend så vi har fikat och sådär. trevligt.=)
och senare kommer hennes pappa hit och lagar mat ( vilket han e jävligt bra på )!
sen ska vi kolla på hockeyn. Jävligt viktig match idag!
.
näe men nu ska ja faktiskt ta tag i rosalie och ge henne en puss på kinden så hon kanske kan vara så jäääätte snäll och gå ut och röka och ge söta mig sisten =) haha
.
och taaaack rosalie för en jävligt rolig utgång igår . looove you<3
/ pusspuss sofi danielsson!


Postat av: lovisa

Hej är allt bra?:)



Just nu har jag en tävling där du kan vinna en snygg, svart plånbok från Brandsinfashion.com, om du vill kika hur den sser ut & kanske tillochmed delta, kika bloggen:)

2011-03-08 @ 17:51:45
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: