Fredagsmorgon!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-03-04 Klockan: 09:59:50
Hej på er igen!
Jag som lovade att jag skulle vara med aktiv här på min blogg, men så har det inte blivit... Har haft så himla mycket att göra på dagar, men jag ska försöka skriva oftare. Men nog om detta!
Hur har eran start på morgonen vart? Dags för jobbet eller skolan eller så är du kanske mammaledig som jag?! :-)

Idag så gick vi upp halv 8 ungefär och Majk skulle äta gröt men han ville inte ha, tjurpuppan :-P Så han fick lägga sig en stund nu, hihih, hn var nog trött fast det inte var så länge sedan vi gick upp ;-)
Sedan vid 1 hugget kommer hunden  och efter det så har jag körskola mellan 14.50-16.10..Så det blir skönt :-)


Nu ska jag försöka hinna hoppa in i en dusch innan Majk vaknar :-)
Men vi hörs senare alla goa och söta människor! Och ha en bra fredag nu!!

Pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: