Var på dåligt humör!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-01-11 Klockan: 21:59:33
Vaknade på riktigt dåligt humör imorse. vet inte riktigt varför... men kan ha varit för att jag fick min MENS inatt och hade en jävla mensvärk, vilket gör att i alla fall jag inte riktigt blir på mitt topp humör :P

Idag har i alla fall Majk varit jätte bra, inget snuvig eller något. Skönt för honom att det är bra nu, och dessutom skönt för mig som sluppit springa omkring hela dagen med mensvärk eftersom majk har varit världens bästaste son ;)

Nu ska jag jobba lite och så ska jag efter det hänga upp kläder som jag tvättat och ska också plocka in disken ur diskmaskinen:) Jipppi



FÖRRESTEN har glömt att säga att killen från Ulfåsa möbler ringde och sa att jag förhoppningsvis kan få hem soffan i slutet av DENNA vecka.. Åååhå är så himla lycklig <3





KRAM<3

Postat av: Charlie

Inte för att du har världens bästaste kille som springer omkring med majk då :P

2011-01-12 @ 17:18:16
URL: http://bighal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: