Tittar på pappa m.m..

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-01-29 Klockan: 23:37:27
Som sagt så kom David och Pappa hir förut för att käka mat.. Det blev faktiskt bra.. Skrev ju att jag skulle göra en stek med potatisgratäng, och det lyckades jag faktiskt göra.. Göööttt!!!

Nu spelar dom Wii och har suttit och spelat xbox ett tag innan, men faktiskt ganska underhållande att kolla när dom spelar, för ingn utav dom är speciellt bra, HAHAH!

Nu ska jag fortsätta kolla, och snart lägga mig eftersom majk la sig ganska tidigt..


Puss<3

Postat av: Corre

Jag är visst bra på WII !!!



Tack för maten, jättegott och trevligt var det!

2011-01-30 @ 14:17:30
URL: http://www.teamweb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: