såhär har det sett ut idag.

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-01-14 Klockan: 23:11:58
Min dag har varit kanon, har din?
Jaha idag fick jag ju som sagt hem min nya soffa, den är ju underbart fin och enormt stor mot vad vi har haft innan.. Det är en ulfåsasoffa och kostar 7995:- Mycket mycket värt! Visst?!?!?!

Sofi har ju som sagt varit här hela dagen och hon sov ju här inatt och ska sova här inatt också :) Himla mysigt.. Imorse gick vi till ICA och handlade frukost , mmmMmmM!!.. Gott som aldrig förr :P HAHAHA!

Sen har vi städat och grejat idag, så hela lägenheten är fin fin nu :) Tack sofi, charlie har hjälpt till också :)
Vi åt nyss kyckling och typ pommes greje, blev också väldigt bra och snart vankas det chips&ostbågar, dipp och cola.. Vet inte om det blir någon film eller så, men först måste ju min lilla älskling somna :) <3


KRAM<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: