mamma 50år

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (2)
Skrivet: 2011-01-10 Klockan: 00:13:11
Ja må hon leva, ja må hon leva.. eller ja det var ju igår i och för sig..
åkte ut till maxi för att köpa smörgåstårta men när jag kom dit fanns det ingen så då började jag fundera på hur jag skulle lösa det och kom fram till att vi fick göra en själva eftersom mamma hade önskat att få en smörgåstårta.

Så jag fick åka ut till skäggetorp och till willys för att handla och sedan bar det hemtill mamma, dom var inte hemma eftersom dom var och kollade på hus och det visste jag så vi skulle göra det som en överraskning..

Charlie gjorde smörgåstårtan medan jag och min bror varvade mellan att hålla majk, blåsa ballonger och lägga ut serpentiner..

Men blev bra.. Mamma var jätte nöjd med allt och lars mammas sambo hade gjort hemma gjort prinsesstårta.. Jätte lyckat tycker jag!!

Sen åkte vi hem..

GRATTIS MAMMA YTTERLIGARE EN GÅNG <3

Postat av: mamma Cassie

Ni är underbara... speciellt du... tack för en fin födelsedag.. och godnatt.. <3

2011-01-10 @ 01:29:48
Postat av: Rosalie

Tack så mycket för att vi fick komma! <3

2011-01-10 @ 10:51:55
URL: http://mammanrosaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: