Majk är sjuk :(

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-01-10 Klockan: 00:20:53
Jaha min lilla snutt är sjuk nu och inte så lite heller.. Igårkväll var vi på barnjouren bara för majk hade sovit i nästan 24 timmar och var jätte hes och hade massa hosta..
Vid halv 3 på natten fick vi träffa en läkare och majk hade någon mildare luftvägsinfektion och det har inte blivit bättre idag..
Han har varit jätte ledsen idag och fått panodil ett par gånger för att det inte ska bli allt för jobbigt...! Han är inte bara hes och har hostaut han har feber,snorig och gurglig i halsen också, inte alls kul! Tror dessutom att han har ont i halsen verkar så i alla fall!

Charlie är med dålig så han ligger i sängen och försöker sova men han är dum och lånar inte ut sin dator till mig! Dumma dig!

Jag bytte på majk förut och gav han en panodil och så fick han i sig mat, jätte bra! och sedan la jag honom i sängen och han däckade inte alls långt efter det! skönt för honom att han kan sova i alla fall, snutten!

nu ska jag göra ingenting och sedan försöka sova! får väl se hur det går med det!!

Kram och puss!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: