KISSIE din fjolla!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (3)
Skrivet: 2011-01-14 Klockan: 19:53:33
Finns det någon som är mer töntig än kissie (Alexandra) som hon nu säger att hon heter..
Eller kanske ska kalla dig för candy, kissie. Eller vad säger du?!?!
För det är ju ett namn du använder ganska ofta när du är på krogen när karlar frågar vad du heter, eftersom du söker en rik man som du vill gifta dig med!
Herre gud du är ju inte normal, inte ens din röv är normal!

Förstår inte att din far inte har kastat ut dig för  längesedan, jag skulle aldrig låta dig bo hemma om jag var din far. En dotter som super och strular runt med killar är ju bara pinsamt, eller kanske ska säga "so kissie style"!

/ Rosaa

Postat av: Anonym

du har aldrig tänkt på att hon skriver proviserande för att folk ska läsa hennes blogg? du är ju rätt tydligt proviserad & du fortsätter läsa hennes blogg.



LMAO

2011-01-14 @ 19:59:19
Postat av: Rosalie

Svar till anonym, finns en anledning till att jag läser hennes och skriver om henne, och den anledning r för att se hur jävla blåst en bimbo egentligen kan bli;)

2011-01-14 @ 20:15:13
URL: http://mammanrosaa.blogg.se/
Postat av: Viktor Fasth

Alltså va? Varför har du tagit bort inlägget om mig och Daniel? Det var liksom det enda roliga inlägget i din blogg.



Påtal om Kissie. Tänk om din son/dotter whatevah? växer upp och blir likadan, kommer du slänga ut han/henne då?

2011-01-31 @ 01:52:28
URL: http://weakzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: