Inger speciellt alls!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (2)
Skrivet: 2011-01-19 Klockan: 20:38:35
Hellu mina vänner!
Idag har jag faktiskt haft en helt perfekt dag. Majk vaknade halv 7 och då dick jag upp och gav han mat sedan somnade han om och efter det fixade jag frukost till charlie!
När charlie hade åkt la jag mig igen och majki vaknade inte fören 10 och då klev vi upp :) vi pysslade och grejade och han låg och skrattade och grejade länge länge.. Sen när han blev halvsömnig tog jag och klädde på honom och gick till ica,
för att hämta ut lite scrapbook grejer:)
sen kom vi hem och då vaknade han och snurrade omkring på golvet medan jag satt och scrappade lite ;)

Sedan somnade jag och majki i soffan, men jag vaknade efter en stund och tog en dusch :) JÄTTE SKÖNT!

Efter duschen vaknade majk i några minuter men somnade om igen så jag passade på att ta ett bloss och lite sådant.. sen vaknade han så jag la han på golvet på ett täcke i sitt rum bredvid mig som satt och rensade alla hans kläder, GUUUUD vilka små kläder.. Förstår inte hur liten han verkligen var nu när han väger 7kg:P

Sen kom charlie och då la jag mig på soffan och vaknade vid halv 8a, illa!!! Så blir nog nattklubb för min del :P


KRAM<3

Postat av: Becca

sv: Vinnarna av dagens Sweetie är dragna så kika in och se om du är en av de lyckliga vinnarna ;)



annars allt bra idag?? :D

2011-01-20 @ 11:16:40
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: undefined

Nu tävlar jag ut 3stycken invites till bloggsvar :D

Vinnarna publicerad dessutom med en länkning och får ta del av mina 800-2000 läsare ;)

Så passa på och delta!!

2011-01-21 @ 13:31:08
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: