herre gud kissie!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-01-07 Klockan: 15:36:59
Måste skriva om kissie igen..

usccch hon ser ju ut som att hon försöker göra sig snyggare än vad hon kan bli.. Näsan ser för jävlig ut och dessutom har hon gjort alldeles för stora läppar.. Sådana läppar kallar vi här i alla fall för "KUKsugar läppar". Inte snyggt alls..

Man får tycka vad man vill om kissie men jag tror att jag delar min åsikt med ganska många..

Och sedan skriva på sin blogg att man kysst minst en främling i månaden på stureplan, skulle det vara någon "status" med att skriva det.. Kan ju knappast vara status att strula runt med en massa stureplands bratz? Eller?!? slickat hår och dyra kläder som mamma och pappa har betalat...

Allvarligt kissie skulle du vara min dotter skulle jag skämmas för att vara så blåst som du är inte "coolt"...



Postat av: Jessica

Åh tack du :) Det värmer gott i hjärtat att få höra det :)



Förövrigt kallar jag också hennes läppar för kuksugarkläppar :P haha!

2011-01-08 @ 00:39:16
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: