Har så tråkigt!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-01-17 Klockan: 21:52:19
Idag har det inte hänt så mycket.. Egentligen ingenting vettigt.. Hade tänkt åka till mamma, men när jag ringde henne skulle hon gå med mormor till affären och sedan åka ner till stan för hon skulle till optikern..

Men men nu ligger lillfisen och sover och innan jag skulle lägga honom skulle jag byta blöja på honom och då insåg jag att det bara fanns 3st blöjor med storlek 3,hmm han får ha 2an om det behövs imorgonbitti i vilket fall som helst får jag åka till willys och handla imorgonbitti för vi måste ju ha hem blöjor :)


Jaja nu ska jag plocka lite för nu slutade handbollen, skönt sverige med POÄNG!

KRAM<3

Postat av: Cassie

och naturligtvis så måste du då samtidigt hälsa på din mor.. ;-)

2011-01-17 @ 22:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: