Godkväll mina sötnosar!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-01-19 Klockan: 23:43:42
Igår kunde jag inte skriva så himla mycket eftersom min dator gick sönder.. men igår på kvällen startade jag den och då funkade det igen, så jag är happy nu :) Hihihih..

Annars så händer inte så mycket just nu, charlie står med majk i bärselen samtidigt som han kollar på en film om spartacus, medan jag sitter här och jobbar och passar på att slänga in ett litet inlägg :) Hoppas på att få ännu mera läsare än vad jag redan har snart :) för jag vill hitta lite fler intressanta bloggar att kolla in :)

Annars får ni ha en bra kväll/natt, många sover nog redan, men inte JAG ;)


KRAM<3

Postat av: Becca

sv: just perfect, fredagsmyyyys ikväll :D hihi..

Är det ngt speciellt som du bara MÅSTE ha på när du har fredagsmyyyyys eller bara mys?? :D

2011-01-21 @ 16:04:37
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: