godkväll mina damer och herrar :)

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-01-13 Klockan: 19:49:13
Ursäkta att jag inte skrivit tidigare idag :P
Hur har eran dag varit?
Själv har jag varit helt allert idag och hunnit göra massor :D Har städat och lagat mat, MmmmM. Det blev kyckling som jag marinerade och hade i ungnen drygt en timma, ris och sås.. Så gooooott , tror ni inte det?!

Har ju som sagt städat också, kanske inte det roligaste men har haft sådan energi hela dagen och har faktiskt inte tyckt att det varit speciellt tråkigt att städa heller så mitt tips om ni tycker det är kasst att städa är att vänta tills ni blir sugna eller tycker att hemmet ser allt för jäkligt ut och sedan kör bara full fast och ta inga pauser för då blir men slö och fortsätter inte städa ;)

Jo sedan gjorde vi marängswisch och sofi kom så hoon sitter på min dator och jag snodde charlies för jag kände att jag var tvungen att uppdatera bloggen lite :)

Majk har legat och prattlat på golvet flera gånger coh vänt sig, och när han har gjort det ser han så förvånad ut :P så himla söt är han mitt lilla äpple<3


Nu ska jag vara social mot sofi, hon ska ju sova här inatt nämligen för hon vågar inte sova hemma för hon tror att hon har en ond ande i sin lägenhet, hahahaha! ILLLAAA SOFI DANIELSSON! + att hon ska hjälpa mig med majkiboy imorgon eftersom jag ska hjälpa till att bära upp soffan som vi får levererad hem imorgon, åååh vad jag har längtat!


KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: