god morgon!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-01-10 Klockan: 10:59:18
Har ni sovit gott? det har i alla fall jag gjort delvis i alla fall, majk vaknadevid 6 imorse och åt och jag tog en cigg sedan somnade vi om och sedan vaknade han igen vid 9e tiden..
Men det är ju hyffsat i alla fall :)

Idag har jag prata med ulfåsa möbler och han skulle ringa upp mig, hoppas jag kan få hem min soffa så fort som möjligt! Vill verkligen ha den!!!

Nu ska jag ta och vila lite medan majkiboy ligger i sängen och äter! Förhoppningsvis somnar han en stund.. :)


KRAM<3

Postat av: emy

Hej!

Jag har en tävling i samarbete med Solentro. Tre stycken vinner ett presentkort på 300:- att göra en egen bok för, och ALLA som är med och tävlar får ett presentkort på 150:-. perfekt, visst? Tävla du med. Tävlingen pågår tom 17/1-11

LYCKA TILL!



http://lippyys.blogg.se/2011/january/tavling-om-presentkort-hos-solentro.html

2011-01-10 @ 16:13:37
URL: http://lippyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: