året som gått..

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-01-07 Klockan: 15:28:42

Hur har året 2010 varit för dig? – både bra och dåligt.. mestadels har det varit bra.. Har även varit med om en del sorliga saker, blandannat lämnade en betydelsefull person mitt liv och tog steget vidare till himlen.

Bättre än förra året? – ja det måste jag faktiskt säga.. 2009 var inget roligt år.

Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – JAA! första den 11/2 när jag fick reda på att jag var gravid och 9/10 närmin son föddes!

Har du flyttat under år 2010? – Jupp 2 gånger, första till södra ekkällan sedan till södra berga..

Har du hittat en ny låt som du älskar? – nja inte direkt haft tid för musik.

I så fall vilken? – none!

Har du kysst en främling? – Nej inte någon, är förlovad så nej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: