Vänner vänner!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-02-28 Klockan: 21:23:46
Hej min vänner!
Hur har eran dag varit?
Min dag har varit väldigt händelserik :-) Började med attt vi steg upp strax efter åtta imorse och då fick boyen gröt och det var uppskattat :-) Sen busade boyen i sin gåstol medan jag ringde en massa samtal, det är nämligen så att det har blivit en massa strul som jag var tvungen att ringa om :-/
Sen somnade boyen i sin säng och då passade jag på att göra mig iordning eftersom vi skulle åka ner till boyens morfar.
När boyen hade vaknat så tog vi bussen ner till stan och gick till morfars jobb och när vi komdit tyckte han att vi skulle gå och äta lunch och det blev något så gott som porterstek, potatis, gräddsås och en massa god sallad :-)
När vi hade ätit tog jag och boyen bussen till skägget för attsälja min andra telefon till Emma, och då fick jag se hennes lilla grabb, iiiiiiiiih såsöööt plutten lilla!
Sen åkte vi hem, och hemma så var boyen så trött men ville inte sova såå vi la oss på soffan och strax innan Charlie kom hem så somnade han på min arm, men sov dessvärre bara 25 min men sedan så fick vi lägga honom i sin säg för han var fortfarande jätte trött, ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH han är så söt min älsklings grabb!

När han la sig i sin säng somnade jag på soffan en stund och när jag vaknade så gjorde jag ris, kassler, grädde, ost, annanas som man sätter in i ungnen, för Charlie har tjatat så himla mycket på mig så täntke att nu var jag nog tvungen att göra det för det fanns typ inga mer bortförklaringar :-P

Men nu ska jag fundera på hur jag ska kunna möblera om i vardagsrummet utan attdet ser skitkonstigt ut :) Och även ringa Andrea..

PUSSS!

Postat av: lovisa

Fin design du har :)

2011-03-02 @ 16:42:16
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: