Vann pengar....

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-02-26 Klockan: 18:08:24
Heeeeeeeeej mina vänner!
Hur har dagen varit för er? För  mig har det varit bra.. :)
Jo härom veckan så vann jag ju 2000kr på en skraplott på internet och igår så vann jag 1185kr på något spel på internet, jätte kul !! Måste då tillägga attjag inte har lagt ner några pengar själv på spel, hihi ! Så det är ju helt toppen, Wuuhuu

Annars idag så har jag tagit eller bad och städat majks rum och skurat golvet i hallen.. Lite effektiv är man allt, och nu har jag skickat Charlie till affären, för sedan ska jag baka Budapestrulle! Åååh så GOTT!

Majk har varit på ett strålande humör hela dagen, suttit i gåstolen och gått omkring i den och nu har han kommit in i en period då han pratar hela tiden, alltså på sitt sett ;)
Nu Sover han men det är nog inte så konstigt för han har varit så himla aktiv hela dagen så han var väl helt slut nu såhär på eftermiddagen!


Till lunch/middag idag så gjorde charlie Fläskfilé, potatis och egen sås, vart väldigt gott!!


Nu ska jag glo lite hockey, DIF-LHF och vänta på att LHCs match börjar och det gör den 18.30! HEJA LHC!


PUSS<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: