Uppdatering..

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-02-27 Klockan: 23:46:54
Jaha ni jag är har varit skit dålig på att uppdatera bloggen på sistone... Känner dåligt av mig faktiskt!
Men nu ska jag försöka skärpa mig :)

Jo igår så var jag ju bara hemma och gjorde knappt något, mer än tråka och städa lite, men i fredags så var jag med sofi och mats på ikea och ikano, blev att köpa hem en blå hylla till majks rum och tå svarta hyllor till vardagsrummet:) Och som alltid så blev det två packet med värmeljus :)
Sedan när vi väl hade kommit hem från ikea tog jag och sofi med Majk och charlie och åkte ner på stan, och där blev det att vänta på Jennifer och Liam som skkulle följa med och äta lite..
Det blev ming palace till middag :)
Efter det så gick jag, sofi och majk på stan och handlade lite, bla. en skinnjacka till majk, 3 tavlor till majks rum, en scarf till majk, 2 fotoalbum och lite annat smått och gott..

Men nu åter till denna dag :)

Jo imorse blev jag väckt av att en lite son kom in till mig och skrattade :) hihi mysigt som tusan :) Sen så pratade jag med johan om han kunde köra oss och storhandla och även åka en sväng till Jula, och det kunde han så när han kom så åkte hela familjen med honom och handlade började med Jula där vi köpte en borrhammare, ett vattenpass och en plugg/skruvsats.. Sen bjöd johan oss på Max, mmmmm så gott :-)
Sen åkte vi och handlade en massa mat på willys, gick på 2000kr, men ungefär hälften var mat till majk, haha, lilla tjockisen i våran familj,, iiiiihhhh älskar honom så mycket! Men nog med det..

Nu ikväll har jag spelat bingolotto (vann inte ett ända öre men spelade på sänka skepp på baksidan av bingolotten och då vann jag faktiskt 25kr :P)och Charlie har satt upp hyllan i majks rum, och imorgon ska han sätta upp hyllorna i vardagsrummet för vi glömde skruvsatsen i johans bil så charlie får gå och hämta det imorgon :)


Sen imorgon ska jag också åka ut till sk och sälja min mobil till Emma, och då ska jag ju självklart glo lite på hennes söta lilla kille :) hihih!!


Men nu gott folk så ska jag kolla lite på charlie som spelar sen blir det att göra sig iordning för att gå och lägga sig, har ju minst sagt varit en ganska så lång dag idag.. Men som sagt det behövs alltid få hem mat och det är ju inte något som man bara kan skita i, men visst är det tråkigt att behöva lägga ut så mycket pengar på mat, visst?!?!


Godnatt, puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: