tappade mitt kort!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-02-23 Klockan: 21:21:12
Trodde jag...
Stod på ica och skulle betala en massa varor men gick inte med mitt gamla kort så jag går ut och ska ta ut pengar istället men då tar bankomaten mitt kort istället,ååååh så störande och jag trodde att jag hade tappat mitt andra kort!
När jag kom hem skulle jag ringa till banken och fråga vad fan bankomaten tog mitt kort för men då hittade jag mitt andra kort i innefickan på jacka, FAAAAN SÅ JOBBIGT
Så jag fick gå tillbaka igen och betala varorna som jag inte kunnat göra innan..

Fasen så tjurig jag vart, men det löste ju sig.. Men har fortfarande inte ringt banken så ska nog går ner imorgon och fråga vad fan som är felet!


Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: