Som sagt...

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-02-17 Klockan: 19:41:13
Trodde ju maginfluensan var över i våran familj, men så var det ju inte...
Igår låg jag hela dagen kräktes på natten och fick ha min heldag springande mellan soffan och toan..

Men Majk är i allafall bättre.. Skönt det!! Just nu sitter jag och kollar hockey, BIF-LHC!
Annars idag har det inte hänt speciellt mycket utan har mestadels suttit i soffan och jobbat lite .. Hunden har varit här och majk har varit på underbart humör :)

Skulle även behöva ta en sväng till Ö&B imorgon för att köpa en dammsugare och lite annat smått och gott, men det ska nog gå att lösa, visst??!?!?!


Nu ska jag jobba vidare..
Puss och kram!



Sveriges charmigaste unge!
Viföräldrar omslagstävling!

Postat av: Becca

Sådär ja, nu är dagens Sweetie uppe igen :D

Så passa på att anmäla dej för tusan ;)

2011-02-18 @ 07:47:14
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: