Måndagsshopping!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-02-21 Klockan: 23:25:45
Hej bloggen, och ni som läser!
Daggen började ju som den brukar, vaknade av att Majk låg och pratade brevid mig, Charlie hade varit inne och hämtat honom i sitt rum så han låg och pratade och skrattade brevid mig, och hur mysigt är det inte att vakna utav det? :)
När vi väl var uppe fixade jag gröt till honom så han fick det, Mmmm så gott tycker han :) Sedan var det dagsför honom att sova en liten stund och då passade Charlie på att sticka till gymmet och jag plockade lite, men han inte så mycket för han sov bara 45 minuter ungefär :)

Sen kom charlie och vi busade lite med boyen, sen fick jag mess av nathalie som undrade om vi ville komma ner till stan och fika lite så det gjorde jag och boyen..
Så hela eftermiddagen gick vi på stan med Nathalie och hennes lilla son jakob, :) Iiiih han är så liten och söt, lilla plutten..
Handlade ett par vita byxor, en rutig keps,7 par strumpor och en mössa till Majk, ;) jätte fint (Lägger upp en bild imorgon för jag har inte lagt in dom på datorn än)! Köpte inget till mig själv utan allt går till Majki ;)

Väl hemma har vi inte gjort så mycket mera än att ta det lugnt och lekt lite med Majk, men nu sover han och jag sitter här, har kollar lite på BB, men inte direkt något att se för deltagarna är ju ÄRLIGT TALAT urkassa!!!! Ussch för det folket, hoppas transan blir avslöjad snart, HAHAHA!!

Nu ska jag nog göra mig iordning för att snart krypa ner i sängen, men först! --->


VIFÖRÄLDRARS OMSLAGSTÄVLING!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: