Maginfluensa igen..

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-02-11 Klockan: 19:16:52
Hej på er..
Hur har natten varit för er? Själv har man nog bara sovit 1,5 timma..
nu är det nämligen Majks tur att ha maginflusena.. Hela dagen igår kräktes han och diareé dessutom hög feber.. Inatt vart det inga mer kräkningar eller diareé däremot har han haft 39 graders feber sedan 5 imorse.. Jätte jobbigt och tråkigt för honom.
Alltså det värsta som finns är när man ser personen som man älskar mer än någonting annat lida och inte må bra och man kan inte förklara för honom.. Det ända man kan göra är att ge vätska i små mängder hela tiden och ge en massa kärlek, men det värker i hjärtat att behöva se honom må dåligt!

MEN jag vet ju att det går över men ändå så vill man aldrig se sina barn ha ont eller må dåligt!

Annars idag så var jag och inhandlade blåbär, vätske ersättning, välling, äppledryck(till majk), chips, cigg och pizza .. Var ungefär det jag han med i affärer..

Nu sover plutten och jag sitter här fast jag inte borde, men som sagt är helt slut....


PUSS<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: