Lunch inlägg :)

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-02-03 Klockan: 13:49:23
Hej bloggen, och alla ni som läser den :)
Slänger in ett litet kort och snabbt inlägg såhär vid lunch tid !! :)
Dagen har inte vart så speciellt händelserik mer än att jag och majk har lekt lite och jag har städat och hängt tvätt under tiden som majk sov:)
I eftermiddag tror jag att jag får besök av Sofi , vi ska nog iväg och sola lite solarium.. Och efter det så blir det att kolla hockey här hemma och vad passa inte bbättre än att jag sätter Charlie på att baka något gott till matchen..

Kom igen ikväll nu CLUBBEN!!

Men nu ska jag ta tag i att putsa fönstrena här hemma tror jag..


PUSS<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: