Hej igen!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-02-15 Klockan: 17:09:32
Hej alla vänner!
Jag har varit super dålig på att uppdatera faktiskt.
Men som sagt majk har haft maginfluensa sedan torsdags bättre idag som tur är! Och i söndags åkte jag med på det, men fick en lindrigare variant! PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ! Så här har det varit sjukstuga i över en vecka.. Inget kul!!! Och den som fått det värsta är nog min lilla älskling! :'/

Men nu är det bättre, men fick som sagt åka till barnakuten igår just för att han var så torr och inte fick i sig speciellt mycket mat.. Han hade gått ner 560g vilket är ganska mycket så som blev oroliga och ville ta blodprov på honom för att se hur mycket salter han hade kroppen.. Men fick ett bra besked och inget var farligt utan vi skulle försöka ge hnom så mycket mat som möjligt!!

Nu sitter jag här med magsmärtor och halv däven.. Charlie och Majk gick precis till farmor och skulle fixa charlies dator, behöver städa och jobba men har inte riktigt kraften, men får nog faktiskt ta mig kraften!!


Men vi hörs!

PUSS<3

Postat av: sandlådemamman

Hoppas han kryar på sig snart! De brukar säga att vätska är viktigare än mat att få i de små när de är sjuka. Om man måste välja alltså.

2011-02-17 @ 15:18:11
URL: http://sandlada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: