Godkväller!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-02-07 Klockan: 22:42:40
Hej!
Hur är det mer idag då? Har helgen varit bra?
Själv är det jätte bra och helgen har gått bra trots maginfluensa och ägglossning :)
Annars idag så har vi bara lekt och myst, Majk har varit duktig idag!!
Min älskling har faktiskt suttit med en leksak och plockat den mellan händerna alldeles själv, åååh så duktig han är min älsklings pojke :) Dessutom håller han faktiskt bitringen helt själv nu ! wiihuh börjar bli stor nu :)

Nu på kvällen har jag skrivit lite, vikt in tvätt, hängt upp tvätt, lagt in en ny maskin och även tvättat golvet i hallen.. Ussch vad jag känner mig flitig och duktig .. HAHAH!

Imorgon har Charlie studiedag och vi ska nog inte göra något speciellt, känner att jag vill hålla mig lite inne eftersom det går så mycket skit nu som maginfluensa och förkylningar, vill ju inte att boyen ska råka ut för sådan skit redan!! Huua!
I övermorgon blir Majk 4 månader och då är det även bvc dags igen.. :) prata om smakportioner, vilket inte känns så motiverande eftersom majk redan äter 2 mål mat om dagen och gröt på morgonen.. :)


Fick även veta att Agneta och Ingela (majks gammelfarmor och gammelfarmorssyster) kommer ner den 9 April, dvs Majks ½års dag , så då ska vi nog fira lite extra med god mat m.m.. Men mer avslöjar jag inte ;) Och detta pga att jag vet att Agneta är inne och läser min blogg..


Nu ska jag skriva lite till och spela ett par rudor sedan hamnar min kropp i sängen!


PUSS<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: