Fika med Mats och Sofi!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-02-22 Klockan: 16:04:08
Hej mina vänner...
I förmiddags kom Sofi och Mats hit och jag han faktiskt baka lite muffins som var klarar lagom till att dom kom.. JÄTTE GOTT :) Blev citron muffins.. Dom drack kaffe och jag saft:P
Matsa stack iväg innan sofi för han skulle göra något men sofi ville ju självklart stanna kvar en stund för hon ville ju mysa och leka med majk:)
Sofi är nämligen knäpp och försöker lära Majk att gå fast han snart bara är 5 månader:P Hahah knäppis men han går faktiskt lite granna i gåstolen och det är duktigt tycker jag:)

Nu ska jag jobba lite, hihih!

PUSS<3

Postat av: Anonym

Min syster började gå när hon var 6 månader.. =)

Så Sofi är nog inte så knäpp ändå ;)

2011-02-23 @ 14:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: