uppdate- stjärnfall, trasig bil och domkraft:)

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-04-15 Klockan: 21:37:26
Hejhej!!

Jaha nu kommer en uppdate om gårdagen och dagen idag.. :)
Igår som sagt så gick min bil sönder(trodde jag) men det visade sig att på golfar så kan fläkten ha svårt att komma igång vissa gånger och då blir motorn överhättade, plusatt jag tydligen hade haft för mycket klarvätska i kylaren, och därför inträffade det som händer igår.. Alltså att bilen började rycka och kylarvätska läckte ut..
Annars igår så händer inte så mycket, mer än att när jag och charlie gick ut för att rökaså såg vi ett stjärnfall:) Jätte fint var det, någong annan som såg det med?!

IDag så har vi varit ute i sandlådan och lekt med Emilia och Robert.. Sen gick vi hem och då tog jag den HELA bilen(golfen) till biltema och köpte en domkraft för att kunna fixa däcken imorgon, för idag så orkar jag inte det.. :)

Nu på kvällen har jag städat toaletten och v-rummet.. :) För imorgon kommer nämligen hela drösen med folk från charlies mammas sida, dvs charlies moster och kusiner.. :) Ska bli himla trevligt att träffa dom eftersom jag endast haft kontakt med dom över telefonen.. :)


Nu ska jag ut på ett bloss och glo runt lite här hemma innan jag kanske får för mig att se BB.. :)


Puss<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: