Morgonprassel =D

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-04-16 Klockan: 08:27:48
Godmorgon alla bakismänniskor, morgontrötta och morgonpigga människor!

Hoppas att ni sovit gott inatt, det har jag gjort! Förtutom imorse så jagbara legat och vänt på mig så strax före åtta tyckte jag att det var dags för lilla mig att gå upp, Jag som hade tänkt sova länge idag =O haha!!
Nu sitter jag i allafall här och glor, har skrivit lite på fb
men annars så har jag inte gjort så himla mycket än
idag men det kommer ju senare!


Idag så kommer ju Charlies moster och kusiner hit för att träffa Majk! Ska bli riktigt trevligt att få träffa dom eftersom jag aldrig har gjort det innan!!


Nu ska jag dra på lite kaffe, byta blöja på Majk och sen gå ut och röka:)

ÄLSKAR MIN MAJK CHRISTON HALVARSSON!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: