Dagens sysslor-

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-04-21 Klockan: 09:11:40
Hej hej!
Nu kommer en liten rangordning på saker som ska göras idag

  1. Få tag på pappa.
  2. Åka till systemet.
  3. Gå till ikano och köpa en tröja/bjus(eller vad det nu kallas)
  4. städa lite hemma.
  5. Ringa Sofi!
  6. Tvätta lite kläder!
Annars idag så händer det inte så speciellt mycket mera...
Igår var vi på ikano en sväng, köpte en kjol, ett par skor, en väska och 3 par örhänge. Sen åkte vi hem till mig en sväng och gck ut med hundarna och vilade lite och så.. Ganska fullt upp igår faktiskt, fast det kan man nästan inte tro faktiskt:P
Sen åkte vi hem till Sofi igen och plockade lite mera och vi 6 tiden åkte jag till magnussons och hämtade robert som hade haft teorilektion, USCH så tråkigt!!

När jag hade kört honom hem så åkte jag till SOFI, IGEEEEEEEEEEN, wiihuuu! Där var David och sofi hade messat mig att jg inte behövde komma direkt för david var där och skulle fika,, men det messet hade jag INTE sett, lovar :)

Aja vi fixade iordning lite, fikade och åkte och slängde en hylla och skräp.. SEN åkte jag hem.. SKÖNT att komma hem!!
Men vad händer då?!?!  Jo när jag kliver in hemma är cujo här, vi hade bestämt att vi kunde vara hundvakt åt cujo när johan var i sälen, men jag trodde att cujo skulle komma på fredag och inte igår! Hahaha lite paff jag blev, så det var ju bara att gå ut med honom när jag kom hem :P:P



Äsch nu ska jag sluta skriva om min upptagna dag :P Tråkigt att läsa kanske...

Men vi säger såhär. Ses imorgon när vi ska gör ågatan osäkert!! BYE

Pysss<3

Postat av: Smsa Låna

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-20 @ 03:42:26
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: