back in business!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-04-14 Klockan: 23:07:26
Hej hej!
Nu är jag tillbaka igen på min blogg :) Har fått så mycket klagomål på att jag är dålig på att uppdatera så får ta mig i baken och börja uppdatera lite.
Som ni vet har jag ju sen son på 6 månader så mina dagar är inte direkt fattiga på saker att göra, tvärtom, har saker att göra hela tiden :)

Vi var på bvc i förra veckan och nu väger majk 8790g och är 67cm lång :)
Han har också kommit på nu att man kan kuta fort som fasen i gåstolen och riva ner allt på vägen och sen välta mammas blommor, JÄTTE ROLIGT tycker han :)
Vet inte om jag redan skrivit att han kan sitta helt själv nu, fast det har han väl kunnat i 3-4veckor.. Men som SAGT, är dålig på att uppdatera...!

Annars så har det varit bra i veckorna, vårat liv lever vidare :) Hihih,

Men nu blir det nog att göra sig iordning för natten.. Kram Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: