Allmänt!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-04-20 Klockan: 09:37:47
Hej och hå !!
Igår vart det en ganska så händelserik dag, började med att vi träffade en ny hund som jag ska hai 1,5 månad.. Tyvärr inte längre för det är världens sötaste hund... :)
sen åkte jag till pappas jobb och hämtade en sticksåg och efter det åkte jag till biltema och köpte hötalarkabel och kabelskor.. :)
Så när jag kom hem så fixade charlie iordning högtalarhyllan till bilen och koppade sedan in allt, GUUUUD SÅ SNÄLL!!!

Sen åkte jg och lämnade dammsugare till sofi och sen hem igen och lämna av hundarna, sen ut till mamma en sväng och sedan tillbaka till sofi xD
Joooo, det var ju nämligen så att vi skulle städa sofis lägenhet men blev inte så mycket av det utan inpuls vända till ikea för attköpa en tv-bänk och en liten hylla till henne. :) Så vi ska fortsätta idag, men först blir det ikano för att handla en väska, wiiiiihuuuu så snygg den är.. och kanske kolla om man hittar något annat snyggt, bland annat så behöver boyen lite fina kläder..:) Hittar nog alltid något snyggt :) Hihihi!!

Nej nu folket så ska vi göra oss klara för att åka..

Puss och kram!

Postat av: charlie

Varsågod älskling =) <3

2011-04-20 @ 10:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: