Underbart eller helt okey dag....

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-09-23 Klockan: 23:11:55
Hej på er sötnosar:)
som jag skrev förut så skulle jag och storhandla mat och så blev det med... tog bussen ut till skäggetorp och gick aav vid mamma för hon skulle med och handla:) När jag kom dit var hon klar för att gå men innan vi gick var jag ju tvungen att kolla på hennes 1,70meters höga ros som hon lyckats få till utan att göra något:P sedan traskade vi iväg till centrum för att handla...
När vi kommer dit så har dom byggt om hela willys så hittade ingenting men lyckades få till en månads handling i alla fall:) tur det!

efter det så kom lasse (pappas jobbar kompis) och hämtade oss så vi skjutsade maamma hem sen körde han mig hem.. väl hemma var det bara att packa in alla varor:)

Och nu sitter jag här efter att ha lyssnat på HV-LHC, där hv vann med 2-1 i förlängning, trisst men så är det :'( Har även kollat law & orders och nu kollar jag csi, så ska ta och återgå till det..



SOV GOTT FOLK!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: