Torsdag, och våra grejer har kommit;)

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-09-16 Klockan: 14:46:05
Hejlo!

Nu sitter jag här igen, efter en inte allt för spännande dag.. Dagen har väl mestadels gått till att umgås med hunden och tagit det lugnt... Har också gjort en del saker som jag varit tvungen att göra.. Men tänker inte nämna vad för det är personligt..

Har också terrat Sofi lite och nu försöker jag få tag på henne för att berätta den roliga nyheten;) Våra grejer som vi beställde häromdagen har nämligen kommit, hon kommer bli super glad :D

Nu ska jag faktiskt slänga in en bild på min mage i v.37 :D den kommer här nere alla ni som väntat så mycket på att få se det..!



Varsågoda mina vänner, den sjunker iallafall, haha! har inga problem med att tuttarna ligger på magen längre :Phaha!! skönt det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: