Torsdag, eller vad säger ni?!?!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-09-09 Klockan: 19:37:01
Hej allihopa!

Nu sitter jag här och slöar igen, natten vart lång eftersom vi fick åka upp till förlossningen för jag fick sådana kraftiga värkar var 5e minut i nästan 2 timmar.. Det bästa var att jag inte hade börjat öppna mig iallafall, men hon ville inte känna för mycket ifall hon "satte igång" någonting :) vi var väl hemma runt halv 2.. Sen var det vara att lägga sig.

Imorse fick jag gå upp tidigt som vanligt för att hunden skulle komma, men när hunden hade kommit la jag mig faktiskt i soffan och slöade en timma ungefär.. Så himla trött!! Men sen ordnade allt till sig.. Vid 5 tiden åkte jag och charlie till berga för att handla lite och kolla ifall jackan jag hade beställt hade kommit, men det hade den inte :( Jag fick iallafall med mig någonting väldigt gott hem från affären och det var MUNKAR :) åååh så gott, bad ju charlie gå och köpa det igår men det fanns inte så idag blev jag jätte glad =D



Nu ska jag slöa lite framför datorn en stund för jag ska nämligen kolla lite snygga kläder till vintern och även hockeyklubba och mask, för det är faktiskt så att jag ska börja lira i höst igen så fort majk har vågat sig ut i denna värld :) Önska mig lycka till ! ;)

HA DET BRA!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: