Tisdags kväll och ytterligen en kväll i soffan :D

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-09-14 Klockan: 20:03:03
Tjenna!!!


Jaha det hände inte så mycket spännade idag förutom att jag tagit modet att gå ÄNDA upp till coop för att köpa cigg, blev att jag köpte paj och vaniljsås med, så himla GOTT!! Faktiskt underbart att få sitta lite för sig själv och ha mys, men ska faktiskt inte klaga.. Finns ju dom som har det myket sämre än mig så att det finns inte mycket att säga om min egna myskväll..

Carro och becca var här nyss och hämtade en resväska som carro ska låna av mig, för det är nämligen så att dom ska till Turkiet på lördag och det gör mig lite pissed, vill med åka! Och imorgon åker ju min älskade syster till Spanien, fan ingen tänker på mig :P



Nu ska jag plocka lite och så, kanske skriver något mer roligt senare idag;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: