Tisdag och inte vilken tisdag som helst:P

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (3)
Skrivet: 2010-09-14 Klockan: 14:04:04
Hejsan hoppsan!

Nu har nästan halva denna dagen gått också! Dagen började som vanligt med att gå upp vid 8 hugget för att ta emot lilla hunden, det var en skön morgon att gå upp faktiskt för jag har sovit mycket bättre inatt, skönt! Sen har vi bara tagit det lugnt och varit ute lite och så, annars har inte hunden och jaag gjort speciellt mycket :) Hunden gick iallafall vid 13 ungefär så nu sitter jag här själv..
Har haft ett långt samtal med min farmor om diverse saker och ting, alltid trevligt att prata lite med släkten:)

Sen är det ju så att charlie fyller 18 idag så blir väl kanske att fira honom lite smått, blir nog ingen större grej xD men något blir det säkert! Annars ska jag inte göra något roligt förutom att ringa ishallen och kolla hur dom har det med allmänhetens åkning för sofi vill åka.. Har tjatat på henne om att hon ska börja lira hockey i höst så vi får ju se hur det går med den saken!!


Dessutom är jag så himla happy för igår så var jag och beställde nya skridskor, plock, stöt, kombinat och klubbor.. känns skönt att man snart kan komma igen och få ge sig ut på isen igen!! UNDERBART!!!



Nu ska jag ner och kolla om jag fått någon spännade post, ha det så bra alla vänner och ovänner!!

Postat av: charlie

Yeey fira mig =)

2010-09-14 @ 14:47:13
Postat av: charlie

bidde inte så mycket firande av mig :P

2010-09-15 @ 12:13:28
Postat av: Rosalie

nej du åkte ju till din mor!

2010-09-15 @ 19:52:26
URL: http://mammanrosaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: