Städdag & ljus på kvällskvisten!!... :)

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (2)
Skrivet: 2010-09-24 Klockan: 21:43:54
Hej alla ni som läser min blogg :)

Idag så var jag ju med mamma på möte :) Gick bra, vi hittade och allt ! skönt det!! När mamma var klar på mötet åkte vi ner på stan och jag åt på burger king.. gott fast hamburgaren var inte direkt så god som jag hade förväntat mig.. Tog en angus, någon mer som ätit den?!?!
När jag hade ätit så gick mamma och jag ner till bussen och det var inte så långt kvar som tur var.. så vi kom hem ganska fort! När jag kom hem så la jag mig i soffan en stund men kunde inte somna :P skitkasst! Så vid 17 tiden kände jag att det nte var någon mening med att ligga där och slappa längre så gick upp och började städa toaletten, är ju nästan tvungen för charlies farmor och farfar kommer ju imorgon, visserligen såg det ju inte förjävligt ut men kände att det var behövligt i alla fall!!
Nu i alla fall så är allting klart och jag sitter här i soffan med datorn i knät med runt 30 tända värmeljus, mysigt som fasiken ju :D Wiiiieeh!

Nu väntar jag bara på att charlie kommer hem från affären för då ska jag baka dumlemuffins till imorgon, gotti gott!! :D Så han får ta och snabba sig, för tanten här börjar bli trött :P har ju inte sovit bra  inatt heller.. så dagarna blir långa för mig.. :P

P.S ni har väl inte glömt att vara med i tävlingen om att vinna ett presentkort på 500kr va?!?! Alla har ju chansen så varför inte chansa?!

Postat av: challe

Jag har smakat angus =)

2010-09-25 @ 10:55:41
Postat av: Rosalie

ingen direkt höjdare :D

2010-09-25 @ 23:23:00
URL: http://mammanrosaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: