söndag söndag, varför så tråkigt :P

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-09-26 Klockan: 20:14:48
Nu var det söndag igen...
Och man sitter här och glor, har smällt i mig ett äpple och 2 dumlemuffins, jätte gott!! Men har så oerhört tråkigt så det är inte klokt! Vet inte vad man ska hitta på heller... Sjukt var tråkigt! Men blir nog att kolla irene huss vid 9e tiden, hoppas det är något bra! men kan inte förvänta sig för mycket utav svenska kriminalserier.. :P brukar alltid blir så besviken för det är så dåliga skådisar :P

Förövrigt är det bara 15 dagar kvar tills majk är beräknad att komma, men hoppas på att han kommer tidigare.. I morse när jag skulle och möta rasmus fick jag så himla ont i magen så var tvungen att sätta mig ner och bara andas så han fick vänta lite på mig :P Annars har jag väl inga andra symtom! Förutom att jag ska på extra besök hos bm imorgon eftersom jag har så lågt blodsocker och blovärde och blodtryck :P haha!


Hejdå så länge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: