Söndag Söndag Söndag...

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-09-12 Klockan: 19:29:37
Tjenixen!

Dagen började med att telefonen ringde, det var min far som skulle säga att dom hämtade mig vid 12 hugget för vi skulle ner till hallen och hämta mina grejer.. När jag väl kom ner dit fattades Plock,stöt,skridskor,halsskydd,kombinat.. Illa som fan sen vill dom få det till att det är mitt fel att det försvunnit, hur kan det vara mitt fel?!?!?! I vilket fall som helst ska jag lösa det oavsett vilken lösning det blir!

När jag väl kommit hem fick jag mess av rasmus som undrade om jag vill följa med honom och andrea till Ikano och fika och det är klart jag ville det.. Så det blev en sväng till ikano med dom och andreas underbart söta dotter, när jag var där ville sofi träffas och fika men vi insåg att det inte gick eftersom jag var tvungen att vara hemma till 6-7 för vi skulle tvätta då:)

Så nu sitter jag här i väntan på att första maskinen ska bli klart :) perfekt, blir att surfa lite och kolla på hockey grejer, för hur eller hur så måste jag ju köpa nya!!! :@


Kram på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: