söndag och lite o.o.s!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-09-19 Klockan: 15:05:00
Hej igen alla människor :D

Sköööön natt ,super! Fast hatar att vakna på morgonen och fortfarande vara trött, förstår inte varför det är så ibland. Tråkigt är det i alla fall!! Jaha idag är det ju en dag som gör att vi småglin får känna oss lite vuxna för en gångs skull:P Jo jag har faktiskt varit så stor och duktig att jag varit och röstat.. Känner inte att det är någonting speciellt privat med vad jag röstade på så kan lika gärna skriva ut det här :)

Valde att rösta på Moderaterna när det gäller landstinget och riksdagen men tog piratpartiet när det gällde kommunen. Varför jag gjorde det? Jo för att Yan Ryberg en arbetskamrat och även godvän till min pappa är med och vill föra sin röst för piratpartiet.. Därför valde jag att person rösta på honom!! Dessutom har han bra åsikter och tycker att han ska få framföra dom med högre makt än vad han har idag:)

Annars idag händer det nog inte så mycket spännande, tror det blir att ta det lugnt och kanske gå en sväng till Coop, känner att en ostkaka till valvakan ikväll inte skulle sitta så fel :) Men får se hur det bli. Ska i alla fall bli kul att se vilken regering det blir iår! SPÄNNANDE tycker jag!!


Ni får ha det så bra sålänge så kanske vi hörs senare :)
/ Roooooooosaaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: