Söndag och bar 2 veckor tills majk ska komma!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-09-26 Klockan: 17:42:39
Hejsan min sköna!

Jaha igår skrev jag ju att jag skulle ta och testa att äta en macka med keso och gurka och det gjorde jag faktiskt:D Åt dessutom upp hela:P Jag hade fått för mig att keso smakade något speciellt men jag tyckte inte att det smakade någonting, var väl därför jag kunde äta det! HAHA! Annars så hände inget mer spännade igårkväll utan det var mackan och sen kolla lite tv:)


Annars idag så blev jag väckt av att rasmus ringde på hemtelen och frågade om jag kunde vakna någon gång... Han hade skickat 10sms eller något på min mobil menjag har ju på ljudlöst så att det var ju inte konstigt att jag inte hade vaknat:P Aja han undrade om han kunde komma en sväng och det kunde han ju.. Så jag fick bara gå upp från sköna täcke och slänga på mig kläder för att gå och möta honom:D När han kom så snackade vi bara lite skit och så typ, lyssnade på musik:P haha! Sen drog han vid 1 ungefär för han skulle ta tåget klockan 2 hem :D Men vi fick vänta vid bussen och svinkallt var det så vi fick hoppa runt som grodor för att hålla oss varma ( eller inte :P )
Sen när han hade tagit bussen härifrån så gick jag hem och la mig och somnade och vaknade inte fören 20 över 4 haha illa! så jag lär ju säkert inte vara så trött ikväll.. Nu har jag iallafall fortsatt min tränd vad gäller äta mackor för idag blev det räkmacka med ägg och maje, skitgott, gjorde två stycken men orkade fasen inte äta upp båda så det blev att lämna en halv till charlie :D Hahaha


Nu ska jag bege mig ut och ta ett bloss för charlie var och köpte cigg till mig för SOFI DANIELSSON är så himla seg på att sätta in pengar.. BUHU!

Ha det fint mina vänner!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: