riiiiiiktigt lång dag på stan!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-09-27 Klockan: 23:15:36
tjena folket!

Jaha som sagt så har jag gått på stan med sofi idag.. Hon kom hit först vid halv 12 sen väntade vi på att hunden skulle gå hem vid 1.. efter det tog vi bussen kvart över 1 till stan.
Rundan började med att vi käkade buffé på Ming palace, gott, mmmmm! Efter det gick vi ner till banken för att sätta in pengarna som sofi var skyldig mig:) kön var ju dulig asså men snälla sofi valde att stå i kön åt mig så att jag fick sitta lite, skönt det! När vi väl var klara där efter 20 minuter så gick vi får aa handla lite onödiga saker. Blev hm en sväng, köpte en mascara,läppglans,ögonskugga,foundation,läpp penna och en ny sminkväska. Vi knallade vidare till skopunkten och testade en massa snygga vinter skor men blev för snål för att köpa några:) :P Men sofi testade ett par stövlar som var skitsnygga på henne men hon bangade ur och vi kassan ångrade hon sig och vänta tillbaka med dom, så det blev inga skor köpta heller...!
Efter det så gick vi till The Body Shop och jag köpa White Musk parfymen och hade tur för det var 20% rabatt på den så det blev inte så dyrt.. :)

Vi knallade sedan vidare till Gina tricot och kollade lite men hittade ingenting som föll mig i smaken så vi gick och beställde klipp tid till mig, endast för topparna kan jag upplysa er om:) Och det var nog den bästa som klippt mig för hon lyssnade på att jag bara ville klippa pytte lite, hehe! Senkom charlie in till Mig, Carro och sofi på waynes coffé när vi fikade vi var nästan klara men han skulle ta en smoothie men kom med kaffelatte eller något sådant:P

Sedan vandrade vi vidare sofi och carro gick in i gränden och jag och charlie kollade på BR Leksaker om dom möjligtvis hade slang till Brio barnvagn men det hade dom ej, eftersom jag redan hade kollat på Lekia och dom hade en slang kvar men behöver fyra och det går tydligen inte köpa någon slang fören i december, så ska kolla runt lite på internet om det kanske går att beställa slang..:)
Efter den vistelsen så satte charlie och jag och väntade på bussen, tog en stund men äntligen kom den:P Och nu sitter jag här och har ont i ryggen :P


Förövrigt så var jag ju hos bm imorse men får förmodligen svar imorgon på proven, hoppas det är bättre annars ska jag höra med dom hur dom tänker göra eftersom jag mår jätte dåligt på dagarna... Majk har iallafall tryckt en massa nedåt så han vill nog ut snart och träffa sin mamma! Glad är jag för att snart få en underbar son, längtar så himla mycket och han kommer vara den som finns djupaste i mitt hjärta för all evighet! Älskar dig så mycket redan nu Majk!


Nu ska jag fortsätta kolla CSI och sedan sova för imorgon är det hunddags igen:D Godnatt kära vänner! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: